piątek, 4 marca 2016

Skelton powraca także!


,,Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą"

Imiona: Urodziłem się u ludzi i byłem bardzo chudy więc nazwano mnie Skelton.
Płeć : Kocur
Wiek : 2 lata
Pseudonim: Szkielet, Duch, Martwy
Urodziny : 22 sierpnia
Rasa : Kot - dachowiec
Ranga: Beta
Stanowisko : wojownik
Żywioł: O
gień
Moc: 
Zmiana w smoka. 
Podpalenia w umyśle. 
Ogniste tornada. 
Przywoływanie ognistych stworzeń. 
Ogniste ślady. 
Ognista sierść.
Umiejętności:

 siła 1/10
 zręczność 1/10
 szybkość 1/10

 inteligencja 1/10
 zmysły 1/10
Partner : -
Szczeniaki : 
 -
Zauroczony w : 
 -
Charakter: 
Mam zadziorny charakterek. Akceptuję psy ale wolę towarzystwo kotów.Nie mam zamiaru walczyć o panienkę . Poczekam aż sama będzie mnie prosić. Bywam także zazdrosny, miły i milutki.
Historia: Kiedy ja pamiętam tylko dlaczego dali mi na imię Skelton... Urodziłem się na farmie i byłem najchudszy z rodzeństwa. Przez trzy miesiące nie przytyłem nawet grama, więc tak mnie nazwano. Później nic nie pamiętam. Wiem tylko że w ten sposób
znalazłem się w PIK.
Coś Dodatkowego: Kocham noc, jest taka magiczna.
Ekwipunek: -

Właściciel: aliszja quen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz