Misje

Każdą misję jedna postać może wykonać tylko raz. Pamiętaj: jeśli zrobisz misję 1, misję 2 możesz zrobić dopiero za tydzień. Misję 3 za następny tydzień i tak dalej.
Misje wykonuje się po kolei, a za każdą otrzymuje się różną ilość $SP. Dodatkowo, za takie misje możesz awansować na swoim stanowisku i dostać pracę dorywczą witacza, za którą co miesiąc dostajesz 100$SP. Aby rozpocząć jakąś misję należy także sprawdzić, czy nie ma jakichś warunków do spełniania i czy się je spełnia. Jeśli chodzi o PU, które są dodane, to znaczy tu, że trzeba mieć w sumie ileś tam PU, które dodano w jakiekolwiek U. A oto misje:
1 misja z HAU za 10$SP na ok 100 słówWarunki: żadnych.
Na początek coś prostego. W Fairnease przebywa grupa agresywnych zwierząt atakujących przechodniów i ciebie. Rozpraw się z nimi, ale w jaki sposób? To już musisz wymyślić sam. Jesteś przecież psem!
Wykonali: Pakt
1 misja z MIAUK + 10$SP na ok 100 słówWarunki: żadnych.
Na początek coś prostego. W Fairnease przebywa grupa agresywnych zwierząt atakujących przechodniów i ciebie. Rozpraw się z nimi, ale w jaki sposób? To już musisz wymyślić sam. Jesteś przecież kotem!
Wykonali: Raven, Tormenta
2 misja z HAU + 50$SP na ok 150 słówWarunki: żadnych.
Wędrując po Xaranth, spostrzegasz jakieś niebezpieczne stworzenie o niezidentyfikowanej rasie, zdziwiony podążasz za nim, aż do jego jaskini.Tam spostrzegasz, iż stworzenie to... no właśnie, co? Tego musisz dowiedzieć się sam!
Wykonali:
2 misja z MIAUK + 50$SP na ok 150 słów. Warunki: żadnych.
Wędrując po Varanth, spostrzegasz jakieś niebezpieczne stworzenie o niezidentyfikowanej rasie, zdziwiony podążasz za nim, aż do jego jaskini.Tam spostrzegasz, iż stworzenie to... no właśnie, co? Tego musisz dowiedzieć się sam!
Wykonali:
3 misja z HAU +  500$SP na ok 200 słów. Warunki: dodanych PU 6.
Jakiś kot wraz ze swoimi poddanymi, czy też zniewolonymi chcą opanować cały świat! A tym bardziej psy i ludzi, a z siedziby HAU oraz Xaranth chcą zrobić sobie wielką kuwetę! W dodatku, kiedy idziesz powolnym krokiem przez drogę w Fallpart - czarny kot o czerwonych oczach atakuje cię, a w dodatku rozpyla jakichś gaz, przez co zasypiasz. Wszystko działo się tak szybko. Wtem budzisz się w płonącym pomieszczeniu. Co zrobisz? Czy ktoś ci pomoże? Jak poradzisz sobie z kotami?
Wykonali:
3 misja z MIAUK + 500$SP na ok 200 słów Warunki: dodanych PU 6.
Do waszej grupy dołącza wytrenowany niczym ninja kocur. Od razu zyskuje przychylność i podziw wszystkich, ale ty jesteś do niego jakoś nieprzyjaźnie nastawiony. Ciągle trzymasz się od niego z dala, a na mowę o nim uciekasz gdzie pieprz rośnie. To niszczy twoje znajomości. Nagle twe obawy okazują się być słuszne, jednakże kocur ma władzę nad większością kotów. Co zrobisz? Jak je przekonasz? Jak będzie wyglądać wasza walka?
Wykonali:
4 misja z HAU + 450$SP, awans na głównego, na ok 500 słów Warunki: dodanych PU 5.
Ostatnie misje, które ci powierzono - wykonałeś doskonale = awansujesz, ale w związku z tym, przybywa ci obowiązków, które musisz wykonać, a raczej pozostali je na ciebie zwalają jako, że jesteś nowy w tej posadzie - jako główny. I właśnie dlatego przez cały tydzień zajmujesz się wytrwale nic nie umiejącymi psami, które musisz wyszkolić jak najlepiej. Oto sprawdzian, a ty musisz go zdać. Jak sobie poradzisz? Czy pozostaniesz na tymże stanowisku?
Wykonali:
4 misja z MIAUK + 450$SP, awans na głównego, na ok 500 słów. Warunki: dodanych PU 5.
Ostatnie misje, które ci powierzono - wykonałeś doskonale, awansujesz, ale w związku z tym, przybywa ci obowiązków, które musisz wykonać, a raczej pozostali je na ciebie zwalają jako, że jesteś nowy w tej posadzie - jako główny. I właśnie dlatego przez cały tydzień zajmujesz się wytrwale nic nie umiejącymi kotami, które musisz wyszkolić jak najlepiej. Oto sprawdzian, a ty musisz go zdać. Jak sobie poradzisz? Czy pozostaniesz na tymże stanowisku?
Wykonali:
5 misja z HAU + 300$SP, możliwość dostania się na stanowisko witacza (+100$SP na tydzień), na ok. 600 słów. Warunki: dodanych PU 10.
Alfa dała ci chwilę na odpoczynek, dlatego dostałeś lżejszą pracę - witacz. To stanowisko polega na wyszukiwaniu nowych, których zleci ci Sid - Chihuahua. Wypożyczasz sprzęty i wyruszasz do nieznanego ci miasta. Nastaje noc, twoim celem jest szczeniak - Milo rasy labrador, który jest bardzo odważny, ciekawski i szybki. W mig znajduje się obok ciebie, a ty zaczynasz mu wszystko wyjaśniać i zabierasz do siedziby.
Wykonali:
5 misja z MIAUK + 300$SP, możliwość dostania się na stanowisko witacza (+100$SP na tydzień), na ok. 600 słów. Warunki: dodanych PU 10.
Alfa dała ci chwilę na odpoczynek, dlatego dostałeś lżejszą pracę - witacz. To stanowisko polega na wyszukiwaniu nowych, których zleci ci Rikko - kot syjamski. Wypożyczasz sprzęty i wyruszasz do nieznanego ci miasta. Nastaje noc, twoim celem jest kociak Sunday - Ragdoll, który jest bardzo odważny, ciekawski i szybki. W mig znajduje się obok ciebie, a ty zaczynasz mu wszystko wyjaśniać i zabierasz do siedziby. 
Wykonali:
6 misja z HAU + 500$SP na ok. 700 słów. Warunki: dodanych PU 20.
Znajdujesz dorosłą suczkę rasy samojed na terenach Xaranth, nic nie pamięta i nie wie skąd się tu wzięła. Zabierasz ją do siedziby nie zwracając uwagi na zastrzeżenia innych. Alfa nie jest zadowolona z obecności psa, lecz nie daje tego po sobie zbytnio znać i poleca ci iść prosto do medyka, tak też robisz. Samojedka okazuje się być jednym z wrogich szpiegów i ma na imię Snow. Nie wiesz, czy jej wierzyć, czy nie. Masz mętlik w głowie. Postanawiasz się dowiedzieć czegoś więcej i niezauważonym uciekasz poza tereny, dowiadujesz się gdzie znajduje się wróg i szpiegujesz w jego siedzibie.
Wykonali:
6 misja z MIAUK + 500$SP na ok. 700 słów. Warunki: dodanych PU 20.
Znajdujesz dorosłą kotkę rasy norweski leśny na terenach Varanth, nic nie pamięta i nie wie skąd się tu wzięła. Zabierasz ją do siedziby nie zwracając uwagi na zastrzeżenia innych. Alfa nie jest zadowolony z obecności kotki, lecz nie daje tego po sobie zbytnio znać i poleca ci iść prosto do medyka, tak też robisz. Kotka okazuje się być jednym z wrogich szpiegów. Ma na imię Selena. Nie wiesz, czy jej wierzyć, czy nie. Masz mętlik w głowie. Postanawiasz się dowiedzieć czegoś więcej i niezauważonym uciekasz poza tereny, dowiadujesz się gdzie znajduje się wróg i szpiegujesz w jego siedzibie.
Wykonali:
7 misja z HAU + 200$SP na ok. 500 słów. Warunki: żadnych.
Ostatnimi czasy masz same nieszczęścia. Omal nie zdetonowałeś pomieszczenia ze świadkami, nacisnąłeś przycisk alarmu co doprowadziło do chaosu, a jeden pies o imieniu Fluke złamał przez to obie nogi. Postanawiasz go odwiedzić w szpitalu. Śpi. Nagle na jego półce znajdujesz tajemniczą wiadomość. Pisze na niej, że pod gipsem znajdują się ważne plany. Alfa nie wspominała o tym, więc zainteresowany tymże faktem zaglądasz tam. Znajdujesz właśnie je. Wyjmujesz plany i zabierasz. Po chwili coś puka w okno - to ptak z dziwnym mundurkiem wraz z herbem na skrzydłach wystraszony tym faktem wpadasz pod łóżko. Ptak podlatuje i zagląda w gips. Nic tam jednak nie znajduje i odlatuje. Co robisz dalej?
Wykonali:
7 misja z MIAUK + 200$SP na ok. 500 słów. Warunki: żadnych.
Ostatnimi czasy masz same nieszczęścia. Omal nie zdetonowałeś pomieszczenia ze świadkami, nacisnąłeś przycisk alarmu co doprowadziło do chaosu, a jeden kot o imieniu Henry złamał przez to obie nogi. Postanawiasz go odwiedzić w szpitalu. Śpi. Nagle na jego półce znajdujesz tajemniczą wiadomość. Pisze na niej, że pod gipsem znajdują się ważne plany. Alfa nie wspominała o tym, więc zainteresowany tymże faktem zaglądasz tam. Znajdujesz właśnie je. Wyjmujesz plany i zabierasz. Po chwili coś puka w okno - to ptak z dziwnym mundurkiem wraz z herbem na skrzydłach wystraszony tym faktem wpadasz pod łóżko. Ptak podlatuje i zagląda w gips. Nic tam jednak nie znajduje i odlatuje. Co robisz dalej?
Wykonali:
8 misja z HAU + 300$SP na ok. 700 słów. Warunki: posiadanie co najmniej jednego zaadoptowanego towarzysza.
Tego dnia byłeś bardzo zabiegany. Ciągle wykonywałeś jakieś sprawunki, a gdy wreszcie się uspokoiło - musiałeś jeszcze zaszczepić towarzysza na wściekliznę. W dodatku potem przybiegła do ciebie jakaś zadyszana suczka i tłumacząc, że jest wolontariuszką w schronisku, kończy na tym, iż nie może dzisiaj opiekować się podopiecznymi, więc zostawia to Tobie. A potem znika bez śladu. Co masz więc zrobić? Może lepiej tam pójść? Tylko się posiedzi, zamiast dostawać to nowe zlecenia..
I w ten sposób nagle wszyscy towarzysze ze schroniska uciekają! Masz je złapać.
Wykonali:
8 misja z M.I.A.U.K. + 300$SP na ok. 700 słów. Warunki: posiadanie co najmniej jednego zaadoptowanego towarzysza.
Tego dnia byłeś bardzo zabiegany. Ciągle wykonywałeś jakieś sprawunki, a gdy wreszcie się uspokoiło - musiałeś jeszcze zaszczepić towarzysza na wściekliznę. W dodatku potem przybiegła do ciebie jakaś zadyszana kotka i tłumacząc, że jest wolontariuszką w schronisku, kończy na tym, iż nie może dzisiaj opiekować się podopiecznymi, więc zostawia to Tobie. A potem znika bez śladu. Co masz więc zrobić? Może lepiej tam pójść? Tylko się posiedzi, zamiast dostawać to nowe zlecenia..
I w ten sposób nagle wszyscy towarzysze ze schroniska uciekają! Masz je złapać.

Wykonali:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz