piątek, 4 marca 2016

Amnesia Elisabeth White powraca!

,,Życie to kręta ścieżka ale to od nas zależy kiedy stanie się prosta"


Imiona: Amnesia Elizabeth White
Płeć : wadera
Wiek : 3 lata
Pseudonim: Eliza, White, Mari
Urodziny : 11.12
Rasa : wilk
Ranga: zwykły
Stanowisko : wojownik
Żywioł: nie mam żywiołu ale mam wyostrzone zmysły
Moc: brak
Umiejętności: 
- siła 0/10
- zręczność 0/10
- szybkość 0/10
- inteligencja 0/10
- zmysły 5/10 
Partner : A czy ktoś zechce ślepą ?
Szczeniaki : wpierw partner
Zauroczony/zauroczona w : No nikt
Charakter : Jestem cicha. Spokojna opanowana i lubię zawierać nowe przyjaźnie. Nie radzę mi się narażać bo ja wiem praktycznie wszystko.
Jestem miła i urocza. Chciałbym żeby ktoś minie pokochał bo jestem romantyczna.
Historia : Nic nie pamiętam. 
Coś Dodatkowego : Jestem ślepa na oboje oczu.
Ekwipunek: -
Właściciel : aliszja quen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz