niedziela, 21 lutego 2016

Od Sam C.d Game Over'a

Przestąpiłam z łapy na łapę i spuściłam głowę w dół czując na sobie jego wzrok.
-Szukam... przyjaciela - odparłam cicho - A raczej szukałam
-Przyjaciela? - spytał z rozbawieniem - A gdzie go zgubiłaś?
Cofnęłam się o krok i stając przypadkiem na zraniona kończynę syknęłam.
-W prawdzie mówiąc, to nie mam pojęcia gdzie jestem - spojrzałam mu głęboko w oczy, ale dość szybko odwróciłam wzrok.
Nie lubię jak ktoś się we mnie wpatruje, stresuje mnie to.
-...Wiesz może gdzie się znajdujemy...? Straciłam pamięć i obudziłam się nie tak dawno tutaj...
Nie wiedząc w jakim miejscu skupić wzrok zaczęłam się rozglądać po otaczającym nas lesie. Nigdy nie widziałam podobnego lasu. Uniosłam wzrok w górę, ale i tak zobaczyłam gałęzie oraz liście.

[Fall? Brak weny...]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz