,,Są ludzie, którym szczęście mignie tylko na moment, na moment tylko się ukaże po to tylko, by uczynić życie tym smutniejsze i okrutniejsze.''
Imię: Rejected [z ang.odrzucony] Został tak nazwany przez matkę (jeżeli można ją tak nazwać), tym imieniem się posługuje.
Płeć: Pies
Wiek: 3 lata
Pseudonim: Często mówią na niego ''kot'',wynika to z jego ilości przespanych godzin.
Urodziny: 27 kwietnia, jednakże nie obchodzi takowego święta.
Rasa: Husky
Ranga: Zwykły, szary członek.
Stanowiska: Szpieg
Żywioł: Śmierć
Moc:
- Rozmowa ze zmarłymi
- Widzi zmarłych dzięki swojemu przeklętemu lewemu oku (tylko lewym okiem ich widzi, prawym widzi tak jak każdy)
Umiejętności:
- siła 1/10
- zręczność 1/10
- szybkość 1/10
- inteligencja 1/10
- zmysły 1/10
Partner: Gdy zdejmie soczewkę nagle wszystkie suczki znikają...
Szczeniaki: ---
Zauroczony: ---
Charakter: Rej jest psem pesymistycznie nastawionym do świata. Pomaga tylko wtedy kiedy uważa to za słuszne. Wszystkie uczucia dusi w środku. Jego mina nigdy się nie zmienia, czy jest on szczęśliwy czy też nie. Przeważnie milczy. Stworzenia dzieli tylko na dwie grupy, na tych którzy boją się jego oka, oraz na tych którzy chcą je wykorzystać. W środku jest bardzo uczuciowy oraz rodzinny. Trudno go zrozumieć. Nigdy na nikim nie polega. Woli działać sam. Nienawidzi samego siebie. Wie co to poczucie winy.
Historia: Urodzony na ulicy. Rej nie miał rodzeństwa. Mimo tego matka nie zwracała na niego uwagi. Odrzucony przez rówieśników z powodu swojego oka nie zaznał akceptacji oraz szczęścia. Gdy pies osiągnął rok matka chciała go zabić, spowodowane było to jego okiem. Jednakże pies z naprzeciwka wtargnął na ''podwórko'' (teren na którym się znajdował) i przeszkodził matce Rej'a.Ten nigdy nie mógł zrozumieć czemu owczarek go uratował, uważał że jak matka chciała go zabić to mógł na to pozwolić. Jego matka uciekła. Rej w wieku dwóch lat chciał popełnić samobójstwo ze względu na oko, jednakże przeszkodził mu ten sam pies, powiedział mu coś nad czym Rej zastanawia się do dziś. W wieku trzech lat uciekł i trafił tutaj.
Coś dodatkowego: Pies ten przeważnie zakłada soczewki. Jego źrenica jest nienaturalnie zwężona, zaś jego oko często przybiera kolor czerwony.
Jak już wcześniej wspomniałam wszystkie emocje zachowuje w sobie.
Ekwipunek: Brak.
Właściciel: Pernille
,,Nic nie jest niemożliwe."
Imiona: Oskarżanie skrajnej kreatywności jego matki, czy podejścia do rzeczy tak istotnej jak imię, w tym przypadku nie zawiodłoby. Game Over, skarbie. Wśród ludzi jego imię zmienia się równie często, jak rodzina. Joker - tak nazywany jest obecnie.
Płeć: To stuprocentowy samiec.
Wiek: 4 lata
Pseudonim: Fall. Zazwyczaj pod tym imieniem się przedstawia.
Urodziny: Pierwszy dzień stycznia
Rasa: Siberian Husky
Ranga: Jest nowy. To oczywiste, że znajduje się na samym dole.
Stanowisko: Jedyna z najważniejszych decyzji w procedurze dołączania do nowej społeczności... Z początku pragnął zostać bibliotekarzem. Teraz jednak wie, że jego predyspozycje charakteru sprawiłby, że przeczytałby wszystkie książki jednym tchem, przy okazji wygryzając ulubione strony. Po tym, jak gdyby nigdy nic, usiadłby za biureczkiem i zaczął rysować pieska patyczaka wzorując się na pięknych malunkach z powieści. Kolejnym punktem zainteresowania była profesja informatyka. Ta została odrzucona, gdy zorientował się, że jedyne co potrafi to włączyć Painta i zrestartować system. Dalsza droga była prosta. Medyk. Przez całe życie studiował anatomię najróżniejszych zwierząt, lecz jakoś nie przyszło mu na myśl by lepiej obejść się ze swoim gatunkiem. Choremu podałby cis lub jakieś inne kolorowe zielsko. W życiu nic nie uszczęśliwia bardziej od kolorów! W ostateczności chciał podjąć się pracy jako wojownik, jednakże coś tak banalnego dla tak oryginalnego psa jak on? Zniesie to w miarę chęci. W prywatnym zakresie szkoli inne psy z zakresu walki. Jest to jedyna umiejętność, którą naprawdę może się pochwalić.
Żywioł: Iluzja
Moc:
• Manipulacja rzeczowa - Polega na nadawaniu przedmiotom żywym, bądź martwym własnej woli. Posiadacz tej umiejętności może dowolnie kontrolować swą ofiarę. Rozróżniamy trzy stadium tej mocy: kontrola snów, kontrola ciała, kontrola czynności.
• Dermooptyka - Zwana również psychometrią. Jest to moc pozwalająca na widzenie dotykiem. Game Over, za pomocą swojego ciała potrafi odczytać o czym myśli inne stworzenie. Każdy dotyk uwidacznia mu nie tylko myśli, ale i ważne informacje podstawowe oraz wydarzenia, które wpłynęły na psychikę danego osobnika.
• Mentalizm - Umiejętność pozwalająca na bezbłędne odczytywanie mimiki twarzy. Mentalista jest w stanie określać emocje oraz uczucia innych za pomocą jednego spojrzenia. Potrafi stwierdzić czy dana osoba kłamie, czy też mówi prawdę. Ocenia i zdobywa informacje, na podstawie zachowania, wyglądy i środowiska, w którym żyje dowolne stworzenie. Zwraca uwagę na wiele niezauważalnych i z pozoru, nieważnych szczegółów.
• Potrafi wpłynąć na zachowanie, czyny oraz myśli stworzenia, na które spojrzy. Jest to pewien rodzaj hipnozy, umożliwiający również wpływanie, modyfikowanie czy wymazywanie wspomnień. W rezultacie tworzy barierę za pomocą magii, która blokuje dostęp do jego umysłu. Wszelkie próby manipulacji telepatycznej na jego osobie, kończą się atakami silnego paraliżu pnia mózgowego, a w rezultacie śmiercią.
• Udoskonalane zmysł słuchu. Słyszy dźwięki o każdej częstotliwości z dużych odległości.
Umiejętności:
- siła 1/10
- zręczność 1/10
- szybkość 1/10
- inteligencja 1/10
- zmysły 1/10
Partner: Zwykle jak się zakochuje, to w kimś u kogo nie ma żadnych szans.
Szczeniaki: Może kiedyś...
Zauroczony w: Sobie ♥ A tak na poważnie, to jeszcze nikogo nie zdążył poznać.
Charakter: Game Over jest samcem o dość skompilowanej osobowości, choć na pierwszy rzut oka to tylko młody, przeciętnie wyglądający husky o równie zwyczajnym podejściu do życia. Streszczenie jego charakteru nie jest łatwe, gdyż zmieniał się on wraz z doświadczeniami, które nabył w ciągu życia. Stosunek z jakim będzie się odnosił do danej osoby, zależy głównie od tego w jakim obecnie jest nastroju, a ewentualnie, co poczuje, gdy pierwszy raz złapie z nieznajomym kontakt wzrokowy. Podejście obcego nie pozostaje obojętne, chamstwo za chamstwo, jak pewien mądry człowiek powiedział. Nadmieńmy, że jest on typem stworzonym wyłącznie do irytowania swych pobratymców, co można uznać za kreatywną wadę. Jego mocną stroną jest zdecydowanie asertywność oraz stanowczość, a także niezłomny upór. Ów osobnik jest w stanie odmówić nawet najbardziej upartemu rozmówcy. To właśnie ambicja jak i chęć osiągnięcia jak największych sukcesów wykształciły w nim zawzięcie. Do celu dojdzie choćby i po trupach, zrobi to za wszelką cenę. Porażki go nie zatrzymują. Wręcz przeciwnie. Działają jak płachta na byka i tylko pobudzają do działania. Tak również obiera swoje działania, jeśli już - rzuca się na głęboką wodę, bo jak uważa stamtąd jest najdalej do dna. Znacznie pewniej czuje się w towarzystwie, o czym świadczy jego wiecznie uśmiechnięta gęba. Pytaniem pozostaje, co ten cyniczny grymas w jego domniemaniu, może oznaczać? Bywa, że zdarzy mu się poważniej kogoś zranić. Usprawiedliwia się tym, iż świat nigdy nie będzie tak piękny i sprawiedliwy, jak każdy chciałby, żeby był. Niestety, jego głupie odzywki są tylko dowodem jak naprawdę potrafi być niedojrzały. Jednakże Fall doskonale ze swojego zachowania, zdaje sobie sprawę, za co można winić irytującą pewność siebie. Zawsze stara się przekonać całe otoczenie do swoich racji, co za pomocą umiejętności manipulacji i retoryki, udaje mu się w mig. Osobnik lojalny. Sekretów, które zostały mu powierzone będzie chronił mimo wszystko.
Historia: Nieba już prawie nie było nad ziemią. Padał tylko śnieg tak gęsty i zimny, że nawet w grobach marzły ludzkie popioły. Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca? Pierwszy raz... Obudzony delikatnym podmuchem ciepła otworzył swe ślepia i rozglądnął się wokoło, świat był przepiękny. Jasny i... promieniujący energią. Wtulony w bok swej matki zaskomlał cicho, gdy ta musnęła nosem jego grzbiet. Usłyszał delikatny, prawie niesłyszalny dźwięk, jego źródłem był człowiek, który okrył go bezpiecznym cieniem. Na swych, jeszcze nieposłusznych łapkach podbiegł do krawędzi koszyka. Napotkał uśmiech ciemnowłosego chłopaka, który klęczał niedaleko. Wyciągnął swoje ręce i wziął w objęcia pieska, a ten bezbronnie zamachał ogonkiem. Jednakże nagle dał się słyszeć donośny huk. Kobieta wybiegła z jednego z pomieszczeń i chwyciła chłopaka za ramię, który pod wpływem jej szarpnięcia upuścił szczenię na podłogę. Padło kilka krzyków, a następnie nastała głucha cisza. Piesek pisnął, gdy jego matka chwyciła go delikatnie za skórę na karku, a następnie sama pobiegła w stronę korytarza. Wsłuchiwał się on w jej głośne warczenie wymienne ze szczekaniem. Do jego uszu dotarł strzał, a następnie, rozmowa i kroki. Ujrzał przed sobą mężczyznę odzianego w zielony strój. Podszedł on do kosza z pieskami, a następnie wziął go w ręce i opuścił mieszkanie. Nigdy nie pytano go jak właściwie znalazł się na Syberii. Na domiar tego jak trafił do służby w rosyjskim wojsku. Jednakże pamięta wiele - żołnierzy, który wpadli do mieszkania, gdy dowiedzieli się, że ojciec ciemnowłosego chłopczyka będąc oficerem, zdradza kraj. Widzi ciało swej matki w kałuży krwi, po tym jak jeden z mężczyzn ją zestrzela. Ojca, który biegnie za kobietą z dzieckiem oraz swoich braci, którzy umierają po kilku dniach z powodu wyziębienia. Wraz z siostrą trafia do ośrodka zajmującego się tresurą psów wojskowych. Po kilku tygodniach Nzuri zostaje odesłana do schroniska. Pojawiły się problemy ze wszczepieniem jej tytanowych zębów oraz z tresurą. Joker został w ośrodku sam. Gdy skończył trzy lata został oddany wojsku. Otrzymał go pod opiekę mężczyzna imieniem Josh. Pracowali razem głównie w Afganistanie. Przy jednej z walk rosyjski odział skapitulował, a wielu ludzi straciło życie. Psy trafiły do obozów żołnierzy z którymi walczyły. Miały zostać zatrzymane i użyte w Afganistańskiej armii. Wówczas przy przewozie wiele zwierząt nie udało się złapać. Uciekły. Jednym z nich był Game Over. Wraz z kilkoma innymi psami przekroczył granicę i trafił do Iranu. Od tego czasu jego wędrówka trwa nieustannie. W swojej drodze trafił tu, a jego historia pisana jest nadal.
Coś Dodatkowego:
• Głos
• Wychował się w rosyjskim klimacie okołobiegunowym. Ze względu na panujące tam warunki jest znacznie wytrzymalszy na ciężkie warunki pogodowe. Jak można się domyślić - nie znosi lata, a co za tym idzie, również upałów.
• Prowadzi koczowniczy tryb życia, a jego żywiołem są podróże i przygody. Nie wie na jak długo zostanie w tym miejscu, gdyż nic nie trzyma go przed dalszą wędrówką.
• Wieczorami i późną nocą siedzi przed domem i obserwuje księżyc. Lubi to robić zwłaszcza, gdy jest pełnia.
• Ma trudności z oddychaniem w pomieszczeniach z ciepłą klimatyzacją. Nigdy nie zastanawiał się czym jest to spowodowane, aczkolwiek funkcjonowanie w takich pokojach, sprawi mu wiele trudności.
• Oczy. Najbardziej charakterystyczny element jego wyglądu. Pies ten ma przepiękne oczy. Są lazurowe i enigmatyczne, niczym najczystszy ocean. Ciągle mienią się i w każdym świetle mają inną poświatę.
• Uwielbia deszcz w którym mógłby przebywać bez końca.
• Intryguje go ogień. Lubi patrzeć na niego i wsłuchiwać się w dźwięk palącego się drewna.
• W USA oraz w Rosji psom pracującym w wojsku wszczepiane są tytanowe kły, aby były najgroźniejsze na świecie. Dzięki nim są skuteczniejsze w walce oraz potrafią m.in. przegryźć metal czy kamizelkę kuloodporną. Fall także je posiada.
Ekwipunek: 7$SP
Właściciel: Wefree (Doggi-Game)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz